Regulamin Programu Lojalnościowego ALPOL.CLUB
Niniejszy regulamin, obowiązuje od dnia 05.02.2022 roku i określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Programie lojalnościowym ALPOL.CLUB, przeznaczonym dla Klientów ALPOL Sp. z o.o., zwanym dalej „Programem”.
- 1 Strony
- Organizator Programu – Alpol Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, ul. Ścigały 10.
- Uczestnik Programu – spółka prawa handlowego lub osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą w zakresie instalacji systemów zabezpieczeń, dokonująca zakupów w Alpol Sp. z o.o., która wyrazi chęć udziału w Programie i wniosek o przystąpienie do Programu zostanie zaakceptowany przez ALPOL Sp. z o.o.
- Uczestnikami nie mogą być osoby pozostające w stosunku pracy z ALPOL sp. z o.o.
- 2 Zdobywanie punktów i ich ewidencjonowanie
- W chwili przystąpienia do udziału w Programie Uczestnik otrzymuje indywidualne konto w Platformie ALPOL ONLINE, na którym odnotowywane będą naliczane punkty, udostępniony katalog nagród i przelicznik punktowy oraz możliwość złożenia zamówienia nagrody (wymiany punktów na nagrodę lub rabat).
- Katalog nagród obejmuje:
– karty podarunkowe na sprzęt:
· RTV/AGD/ (o nominałach 100 zł, 200 zł, 500 zł, 1.000 zł)
· Artykuły sportowe, Decathlon, 4F (o nominałach 100 zł, 200 zł, 500 zł, 1.000 zł)
· stacja BP (o nominałach, 500 zł)
· Quatronum (o nominałach 1780 zł oraz 2950 zł).
– kupony rabatowe na sprzęt dostępny w ofercie ALPOL. - Konto zakładane jest na firmę Uczestnika. Jedno konto w programie przypada na jedną firmę.
- Za każde 100 zł netto dokonanych zakupów w ALPOL Uczestnik otrzymuje 1 punkt, natomiast dla zamówień złożonych za pośrednictwem platformy ALPOL.ONLINE Uczestnik otrzymuje podwójną ilość punktów, czyli za każde 100 zł netto dokonanych zakupów w ALPOL.ONLINE otrzymuje 2 pkt. Punkty te zostają naliczone automatycznie po wystawieniu faktury i są widoczne na koncie Uczestnika w platformie ALPOL ONLINE nie później niż następnego dnia roboczego od dnia wystawienia faktury. Punkty ALPOL.CLUB naliczają się za faktury zapłacone, w momencie dokonania płatności
- Organizator zastrzega sobie, bez konieczności uprzedniego informowania o tym Uczestników możliwość różnicowania przeliczników punktów w stosunku do różnych produktów oraz dla sposobów składania zamówień. Mogą one także ulegać zmianie w ramach czasowych ofert promocyjnych. Zmiana przeliczników nie powoduje przeliczenia punktów już zgromadzonych przez Uczestnika.
- W przypadku wystąpienia transakcji polegających na wystawieniu faktury korygującej przez Organizatora na Uczestnika (w przypadku np. zwrotu zakupionego towaru) taka faktura pomniejsza ilość punktów na koncie Uczestnika zgodnie z aktualnym przelicznikiem punktów.
- Punkty ważne są przez 12 miesięcy i po tym okresie nie można ich wykorzystać.
- Punkty mogą być wykorzystane tylko do ich wymiany na KUPON RABATOWY, którym można dokonywać płatności za nagrody wyszczególnione w katalogu (karty podarunkowe o różnych nominałach) lub rabaty na produkty z oferty ALPOL Sp. z o.o. (kupony rabatowe o różnych nominałach). Wymiana polega na zamianie punktów na KUPON RABATOWY i dokonaniem płatności za towar lub bon RTV/AGD/Artykuły sportowe/Quatronum z wykorzystaniem KUPONU RABATOWEGO. Wymiana punktów na kupon rabatowy możliwa jest po osiągnięciu minimum 100 pkt na koncie Uczestnika.
- Uczestnik nie może wymienić punktów na ekwiwalent pieniężny.
- Punkty ALPOL.CLUB tracą ważność (nie można ich wykorzystać) w przypadku braku zakupów przez Uczestnika u Organizatora przez okres 6 miesięcy.
- Wszelkie zastrzeżenia co do ilości zgromadzonych punktów należy bezzwłocznie zgłosić opiekunowi handlowemu Alpol Sp. z o.o.
- 3 Dodatkowe informacje
- Wszystkie dostępne w Programie nagrody zostały ujęte w katalogu nagród „Katalog Nagród Programu ALPOL.CLUB”. Katalog nagród dostępny jest dla Uczestników w internetowej platformie ALPOL ONLINE.
- W katalogu podano nazwę nagrody, jej opis oraz ilość punktów potrzebną do realizacji danej nagrody.
- Punkty wymieniać można także na wybrane urządzenia będące w stałej ofercie ALPOL w formie kuponu rabatowego wybieranego z poziomu „koszyka” w platformie ALPOL ONLINE.
- Alpol Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmian w katalogu.
- W przypadku braku danej nagrody Alpol Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wydania innej nagrody o podobnych parametrach i wartości.
- Zamieszczone w katalogu zdjęcia nagród są przykładowe i mogą odbiegać od ich rzeczywistego wyglądu.
- W przypadku prowadzenia przez Organizatora innej akcji promocyjnej, w okresie tejże promocji nie są naliczane punkty ALPOL.CLUB za zakupy produktów objętych inną promocją.
- Od dnia 1 czerwca 2023 na wszystkie produkty marki Honeywell nie przysługują punkty lojalnościowe.
- 4 Wymiana punktów na nagrodę
- Uczestnik (posiadający na koncie min. 100 pkt) chcąc wymienić punkty na nagrodę dokonuje zamówienia nagrody poprzez platformę ALPOL ONLINE, które jest weryfikowane i realizowane przez centralę Organizatora ALPOL Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Ścigały 10. Nagrodę należy dodać do koszyka i zrealizować płatność kodem rabatowym, a następnie zatwierdzić zamówienie.
- Po realizacji zamówienia nagrody właściwa ilość punktów jest automatycznie odejmowana z konta Uczestnika.
- W przypadku braku na magazynie wybranej nagrody, termin dostawy zostanie uzgodniony z Opiekunem Handlowym.
- Fakt odbioru nagrody ewidencjonowany będzie fakturą VAT.
- Za odprowadzenie stosownych podatków od uzyskanych nagród odpowiedzialny jest Uczestnik Programu otrzymujący nagrodę.
- Wymiany punktów na nagrodę może dokonać Uczestnik nie zalegający z płatnościami w Alpol Sp. z o.o.
- W przypadku zaległych płatności względem Alpol Sp. z o.o., Uczestnik może zbierać punkty, jednak ich realizacja jest możliwa po uregulowaniu zaległych płatności.
- Za płatności zaległe nie uważa się płatności terminowych, których termin uregulowania jeszcze nie upłynął.
- Odbiór nagród musi nastąpić w terminie do 3 miesięcy od momentu ostatniego zakupu. Po tym czasie odbiór nagród nie jest możliwy, a zgromadzone punkty ulegają wyzerowaniu.
- 5 Postanowienia końcowe
- Naruszenie przez Uczestnika postanowień Regulaminu może skutkować pozbawieniem Uczestnika części lub całości uprawnień przysługujących mu z tytułu uczestnictwa w Programie, nie wyłączając możliwości wykluczenia z Programu.
- Program obowiązuje przez czas nieokreślony. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu oraz prawo do zawieszenia lub zakończenia Programu w każdym momencie bez podania przyczyn.
- W przypadku zawieszenia lub zakończenia Programu Uczestnik ma prawo w ciągu 14 dni od dnia zawieszenia lub zakończenia Programu wykorzystać Punkty zarejestrowane na swoim Koncie.
- Po upływie terminu określonego w ust. 3 Konta Uczestników Programu zostaną zamknięte, a niewykorzystane Punkty zostaną anulowane.
- Zasady przyznawania nagród w Programie nie podlegają przepisom Ustawy o grach hazardowych z dnia 19 listopada 2009r.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 04.02.2022 r.